פסוריאזיס

פסוריאזיס הינה מחלת עור כרונית הידועה בעברית בשם ספחת. הפסוריאזיס מתבטא בשגשוג יתר של תאי האפידרמיס (השכבה העליונה של העור), דבר הגורם להופעת נגעים אדומים על העור המאופיינים בקשקשת כסופה, המלווה לעיתים קרובות בגרד עז. המחלה פוגעת בעור, גם באזור מכוסה בשערות, בציפורנים וכן עלולה להופיע גם באברי המין, בשפתיים ובלשון.

מחלת הפסוריאזיס אינה מדבקת ואינה מסוכנת.

על פי הנתונים, בארץ יש כ-100,000 אנשים הסובלים מהמחלה, אשר מלווה בגרד באזורים הנגועים, בפגיעה אסתטית ובמצוקה נפשית קשה. מצוקה נפשית זו נובעת מתופעה של דחייה ורתיעה הקיימת בציבור כלפי חולי  פסוריאזיס. בשל תחושת הדחייה, חולי פסוריאזיס רבים נוטים ליפול לתקופות דיכאון קשות הנובעות מעצם הופעת המחלה. מחקרים מראים על שיעור מתאבדים גבוה יותר בקרב חולי פסוריאזיס מאשר בקרב אנשים בריאים, כך שברור לכל כי פסוריאזיס הינה מחלה שהפן הנפשי בה הינו משמעותי ביותר.

 

האם ניתן לרפא את מחלת הפסוריאזיס?

כיום ניתן לגרום להפוגה משמעותית מאוד בין התפרצות להתפרצות אולם הרפואה המודרנית עדיין לא יכולה להבטיח לחולה פסוריאזיס שהמחלה לא תופיע בשלב זה או אחר של חייו מסיבה זו או אחרת. לכן, לא מדובר על הבראה מלאה מהמחלה אלא על טיפול בסימפטומים ובגורמים לה.  אחד ממוצרי הדגל של חברת "ארומה מדיק" הינו "Psor Kit" - ערכת טיפול איכותית לטיפול בסימפטומים של מחלת הפסוריאזיס. 

מוצרי ארומה מדיק המיועדים לטיפול בפסוריאזיס כוללים: 

Psor Oil – שמן לטיפול בפסוריאזיס

Psor Soap – סבון ייחודי המסייע לקילוף קשקשת העור, המעניק לחות והזנה – מומלץ ביותר.

Psor Cream  - קרם ייחודי להרגעת תסמיני הפסוריאזיס ובהם, אדמומיות, גרד וגרויי עור. 

מאחר והשמנים הארומתרפיים ידועים כנותנים מענה מצוין לבעיות עור למיניהן, הרי שהתוצאות המתקבלות בטיפול בנגעי העור של הפסוריאזיס הינן מעולות ומביאות להרגעת העור לפרקי זמן ארוכים מאוד ולעיתים קרובות, כל זמן שנעשה שימוש בשמנים הטיפוליים שבערכה, הנגעים אינם חוזרים.

 לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת הערכה הייחודית לטיפול בפסוריאזיס התקשרו ל- 03-6488812