FacebookTwitter


הפסוריאזיס  ואני  –  סיפור  עם  תקווה
 
מופנה באהבה לכל חולי הפסוריאזיס

 
ברגע אחד בחיי, במשך שבע השנים האחרונות, המציאות הפתיעה אותי לטובה ואף עלתה על כל דמיון. כחולה פסוריאזיס לא היו לי לצערי עוד רגעים כאלה בשנים האחרונות. להיפך, חיי הפכו לסיוט. מסע של סבל וייסורים, כאשר מצבי הולך מדכי אל דכי.
 
בהתחלה עוד הייתי אופטימי, ניסיתי הכל. האמנתי שהטיפולים שניתנו לי ע"י הרופאים ישפרו את מצבי ויאפשרו לי לחיות בכבוד. זו הסיבה שספגתי באומץ את תופעת הלוואי של הסטרואידים והחומרים הכימיים, ואת הריצות הבלתי פוסקות לקבל הקרנות.
 
ככה זה כשאתה חולה פסוריאזיס. בהתחלה אתה מוכן לנסות הכל, הולך לעוד מומחה כזה ואחר. מנסה עוד טיפול חדשני. בסופו של דבר אתה לאט לאט מתייאש, כי הטיפולים מיטיבים מעט מידי ולזמן קצר מידי. אתה נראה זוועה. אתה מרגיש עוד יותר זוועה והדיכאון זוחל ומשתלט על חייך. אתה יורד שוב ושוב למקום הכי נמוך בעולם – מכסה את עצמך בבוץ שחור ומחליף מבטים דואבים עם אחיך לצרה.
 
בשלב הזה אתה כבר מבין – שבפעם הזו, כמו בפעם הקודמת וכמו בפעם הבאה – לא תהיה לך ישועה.
 
ואז יום אחד קרה לי נס. פתאום, באופן בלתי צפוי, ממקור לא מוכר, הגיעה תשובה אחרת בשם ארומתרפיה.
 
תאמינו לי, לא היו לי שום ציפיות. ניסיתי רק בגלל שפשוט לא היה לי מה להפסיד. והנה עבר יום ועוד יום, ובכל יום נוסף של טיפול בשמן ובמשחה שקיבלתי, הבנתי יותר ויותר שאכן כן, זה פשוט קורה. הנס שלו ייחלתי מתרחש.
 
בהתחלה הרגשתי הקלה בכאב, הגירויים והגרד פסקו ובעקבותיהם הדימומים. אחר כך לאט לאט הפצעים נעלמו והעור החל להבריא. פעם ראשונה אחרי כל כך הרבה שנים, אחרי כל כך הרבה סבל, היתה לי תקווה – יש טיפול נכון וטבעי לצרה הצרורה הזאת.
 
את הנס הזה שקרה לי אני מבקש לחלוק איתכם – אחיי לצרה. שבע שנים התדפקתי על דלתותיהם של מומחי המומחים ברפואה הקונוונציונלית. ממלא אחר ההוראות, מעמיס על גופי עוד ועוד תרופות שמעוררות מחלות חדשות, עד שבטיפול הקונוונציונלי האחרון כמעט מתי מהרעלת כבד.
 
ואז כשכבר ויתרתי, מאסתי בחיי, ואמרתי נואש, התוודעתי לתחום הארומתרפיה. טופלתי בערכת PSOR  KIT לטיפול בפסוריאזיס הכוללת שני תכשירים טבעיים – שמן אתרי, החודר עמוק דרך שכבות העור ומסייע בריפויו וקרם המכיל קומפלקס ויטמינים, חומצות שומן, תמציות צמחים, שמנים אתריים טהורים, פרופוליס טהור, דבש ומינרלים מים- המלח.
שילוב המרכיבים בקרם מטפל באופן יעיל ובטוח, וללא תופעות לוואי, באדמומיות גרד וגירויי עור למיניהם. כל הרכיבים בערכה הינם טבעיים בעלי מרקם וריח טוב, מה שהופך גם את תהליך הטיפול לנעים יותר.
 
הטיפול הצמחי  הפך אותי מהר מאוד לאדם חדש. השלתי את עורי, תרתי משמע. שבע השנים הרעות חלפו.
 
גם אתם בוודאי כמוני לא זו בלבד שסבלתם, אף התביישתם, לא פעם, במראה שלכם, בתחושה הלא אסטית שאתם גורמים לבני זוגכם ולקרובי משפחתכם. אולי גם אתם כמוני קמתם וראיתם את הסדין מלא בדם וקליפות עור והתפללתם שבן זוגכם יקום מבלי להבחין. אולי גם אתם נמנעתם מלבוא בין אנשים, לחבק את ילדיכם.
 
זר לא יבין זאת, רק אתם.
 
והנה פתאום, לראשונה מזה שנים, אני מעז. מעז לצאת, מעז לחבק, מעז להתעורר ולהביט בסדין שמתחתי ובעיני האהובים שלי.
 
מהרגע שנמצא לי מזור, הרגשתי צורך עז לשתף אתכם בחוויה שעברתי ולהמליץ לכם מכל הלב לשים סוף לסבלכם הנורא, כפי שאני סבלתי בעבר ולהתחיל בטיפול הכי אפקטיבי, ללא סטרואידים וכימיקלים, המאפשר לנו לחזור לתפקוד נורמלי.
 
לשם שינוי נוכל להיפגש בים המלח עם חיוך.
 
ממני אחיכם – כבר לא לצרה, אחיכם – לתקווה.
 

עמי ביסטריצקי הלוי
 פ"ת, ישראל



 

אינטרטק - בניית אתרים