FacebookTwitter


ארומתרפיה מהי ?

ארומתרפיה – הדרך לבריאות שלמה והיכולת לשמור עליה.

ארומתרפיה מהי?

ארומתרפיה הינה שיטת טיפול המבוססת על שמנים אתריים המופקים מצמחים.
שמן אתרי הינו תרכובת חומרים ייחודית הקיימת בצמח. תרכובת זו מעניקה לו את ריחו, עוזרת לו מצד אחד למשוך מאביקים ומצד שני, דוחה מזיקים ומחלות ומגינה עליו מפגעים שונים.

שימוש בשמנים אתריים לריפוי והגנה מפני מחלות החל לפני כ-6,000 שנים ומאז נאגר ידע רב מאוד בתחום זה.
השמנים האתריים הם למעשה נוזל שמצוי בצמח בכמויות מזעריות באופן מרוכז ופעיל ביותר. נוזל זה מתנדף בקלות והוא כלל אינו שומני.

ארומתרפיה – שיטות טיפול

ישנן שיטות טיפול מגוונות בארומתרפיה. על פי שמה, ארומתרפיה הינה שיטת טיפול בריח. ארומה – ריח, תרפיה – טיפול. אך לא כך הדבר. שיטת הטיפול בארומתרפיה מבוססת על אינהלציה, קומפרסים, אמבטיות ועיסוי בטכניקה מיוחדת, בה מוחדר השמן האתרי דרך נקבוביות העור לתוך הגוף.

לכל שמן יש השפעה על מערכת מסוימת בגוף. טיפול סדיר יתרום להתחדשות התאים, שיפור תפקוד לקוי, הרגעת הגוף והנפש, המרצת מחזור הדם, שיפור חילוף חומרים, הקלה על מתחים, הרגעת כאבים וכן פתרון בעיות עיכול ועור.
איכות השמן האתרי מושפעת מאיכות הצמחים, תנאי גידולם ומדרך הפקת החומר הפעיל בצמח.
צמחים המשמשים להפקת שמן אתרי למטרות טיפוליות, חייבים לגדול בתנאים אופטימאליים, והפקת השמן חייבת להיעשות בצורה הנקייה והמדויקת ביותר, על-מנת להבטיח מוצר איכותי ויעיל.

מוצרי ארומה מדיק – מבית מעבדות ארומתרפיה בע"מ, מכילים תמציות ושמנים אתריים טהורים ממקור צמחי שנבחר בקפדנות ומתבססים על סגולת רפואת הצמחים עתיקת היומין באופן המאפשר לנו להפיק את המרב מפלאי הארומתרפיה ולהשתמש בכוחות הטבע כדי להגיע להרמוניה איתם ולבריאות שלמה.

ארומתרפיה - דרכי טיפול

מוצרי "ארומה מדיק" נעשים כולם על טהרת המרכיבים הצמחיים. השמנים האתריים מופקים משדות מיוחדים שבהם כל צמח מקבל את התנאים הטובים והאיכותיים ביותר ודרך גידולו הינה אורגנית וללא חומרי הדברה, כדי לשמור על האיכויות הטבעיות שלו.

בפורמולות השמנים האתריים ובתמציות של "ארומה מדיק" ניתן לטפל בדרכים הבאות:
• הרחה
• עיסוי חיצוני של האזור המתאים עם השמנים הצמחיים
• לקיחה פנימית של התמציות

"ארומה מדיק" - מעבדות ארומתרפיה בע"מ, פועלת מזה 17 שנה וידועה בפורמולות איכותיות וייחודיות של שמנים אתריים ותמציות המורכבות על סמך הניסיון והידע העשיר של מיקי גבאי, ששם לו למטרה לאפשר לכל אחד ליהנות מפלאי הארומתרפיה.
מיקי גבאי, מייסד "ארומה מדיק", נחשב למוביל בתחום הארומתרפיה בארץ, כיועץ, מטפל ומרצה. הוא לימד וחנך דורות של מטפלים בקופות חולים, אוניברסיטאות ומכללות.


ארומתרפיה לאורך ההיסטוריה
ידוע לנו שהשימוש בצמחי מרפא אפילו מוקדם יותר, כנראה עוד בשחר האנושות, כאשר האדם הקדמון הבין שצמחי המרפא יכולים לעזור לו להתגונן בפני תחלואים שונים ולהתמודד עימן בהצלחה.
המידע המבוסס הראשון הידוע לנו, בעיקר בעזרת חפירות ארכיאולוגיות וממצאים שנתגלו, הוא ממצרים הקדומה שבה היו המרפאים והקוסמים בעלי ידע עצום בתחום הרפואה הטבעית והשתמשו בשמנים אתריים למטרות פולחן וחניטת גופות. חלק מהידע העצום שהיה להם נעלם עם השנים וגם כיום, לא כל שיטות הריפוי שלהם ידועות.
באנגליה השתמשו בשמנים אתריים במאה ה- 13 לטיפול בפצעי עור וכוויות. כל אותם סיפורי מכשפות, שהועלו על המוקד קשורים ככל הנראה ביכולות הריפוי שהיו בידי אותן נשים שהצליחו במקום שבו הרפואה הקונבנציונלית והדת נכשלו.
לאורך ההיסטוריה כולה ואפילו בימינו, נעשה שימוש בשמנים אתריים, צמחי מרפא, תמציות צמחים ורפואה טבעית בכלל במקומות רבים בעולם, והם זוכים להערכה עצומה כחלק מהרפואה המעשית בתרבויות רבות.

לפני כ- 1,000 שנים הייתה "נפילה" בשימוש ברפואה טבעית ובארומתרפיה שחודשה והוחייתה במלוא עוצמתה במאה הקודמת. כיום הארומתרפיה הפכה פופולארית בקרב ציבור רחב וגדול של משתמשים שזכו להכיר את הייחוד שבה, את היכולות והתועלות שהיא מביאה בתחום הריפוי הכולל של הגוף ועוד יותר ביכולת המניעה, כבר כשחשים בסימפטומים הראשונים.
גם הרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה להתעלם מהיכולות של השמנים האתריים וכיום תזכו לשמוע יותר יותר על רופאים שבודקים עימכם האם אתם נעזרים במוצרים ארומתרפיים לפני שהם רושמים לכם מרשם רפואי. חלקם אף ימליצו על רכישת מוצרים אלו, לאחר ששמעו מפציינטים או התנסו במוצרים בעצמם.

 
 

אינטרטק - בניית אתרים